Tiec pie interneta ātri un vienkārši
Izvēlies piemērotāko piedāvājumu
Kāpēc tev patiks mobilais internets?
Plašs tīkla pārklājums - 99% Latvijas teritorijā
SIM karte un rūteris bez maksas
Lai kur tu dotos -
ņem līdzi, slēdz rozetē
un lieto!
Neierobežots mobilo datu apjoms
Nevari izvēlēties? Piezvani mums!
Nevari izvēlēties? Piezvani mums!
Nevari izvēlēties? Piezvani mums!
67011777
67011777
67011777
Vai atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim! *
Vai atstāj savu kontakttālruni, mēs tev piezvanīsim! *
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Biežāk uzdotie jautājumi
Jaunajiem klientiem
Lietošana
Līgumi
Citi
4G pārklājums šobrīd ir pieejams 99% Latvijas iedzīvotāju.
5G tīkla pieejamību ir iespējams pārbaudīt vienā no pārklājuma kartēm.
Tīkla pārklājuma karte, ja tiek izvēlēts Tele2 mobilais internets
Tīkla pārklājuma karte, ja tiek izvēlēts LMT mobilais internets
Pakalpojuma lietošanai tiks nodrošināts 4G vai 5G rūteris ar SIM karti. Viena SIM karte tiek nodrošināta bez maksas.
Ja tiek izvēlēts pakalpojums sadarbībā ar Tele2, tad klients var izmantot savā īpašumā esošu 4G rūteri vai arī saņemt to no Tet uz 24 mēnešu nomaksu.
Ja tiek izvēlēts pakalpojums sadarbībā ar LMT, tad pakalpojuma izmantošana iespējama tikai ar Tet izsniegto 4G vai 5G rūteri. Iekārta tiek izsniegta bezmaksas uz visu pakalpojuma lietošanas laiku.
Iekārtas pieslēdz pats klients, izmantojot mobilā interneta pašinstalācijas komplektu un klāt pievienotot instrukciju - tas ir vienkārši! Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ja tomēr kaut kas neizdodas, sazinies ar mums, zvanot pa tālruni 67000177.
4G un 5G internetu vari izmēģināt 7 kalendārās dienas. Šajā periodā vari atteikties no pakalpojuma bez maksas. Pēc 7 dienu izmēģinājuma perioda beigām minimālais pakalpojuma lietošanas laiks ir 30 dienas.
Atteikties no pakalpojuma vari rakstot iesniegumu pašapkalpošanās vidē Mans Tet, jebkurā Tet veikalā vai zvanot pa tālruni 67000177. Pakalpojums tiks atslēgts pēc 30 dienām no tava iesnieguma saņemšanas dienas.
Ja nedarbojas internets, - vispirms pārbaudi, vai visi vadi ir kārtīgi pievienoti pie iekārtas. Pēc tam restartē iekārtas (atvieno no elektrības uz 10 sekundēm un tad pievieno atpakaļ). Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Nepieciešamības gadījumā vari veikt arī rūpnīcas uzstādījumu atjaunošanu, vadoties pēc šīs instrukcijas.
Lai vienotos par bojātas iekārtas maiņu un jaunās iekārtas saņemšanu Tet veikalā vai ar kurjera piegādi sazinies ar mums, zvanot uz tālruni 67000177. Par 4G vai 5G rūtera maiņu tiks piemērota konfigurācijas maksa 5,00 € (cena ar PVN) apmērā. SIM kartes maiņa būs bez maksas.
Ja jauno iekārtu vēlēsies saņemt ar kurjeru piegādi, tiks piemērota piegādes maksa:
- 9,50 € (cena ar PVN) par 4G vai 5G rūtera piegādi;
- 5,00 € (cena ar PVN) par SIM kartes piegādi.
Kā bojāto iekārtu nosūtīt Tet ar pakomātu, uzzini mūsu Palīdzības lapā.
Iekārtu atgriešanas nosacījumi ir atkarīgi no līguma izbeigšanas termiņa. Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ņem vērā, ka 4G vai 5G rūteris Tet veikalā jānogādā 10 dienu laikā pēc pakalpojuma atslēgšanas. To var veikt, izmantojot pakomātu, kurjera piegādi (maksas pakalpojums) vai nogādājot ierīci tuvākajā Tet veikalā.
Tet tehniskās palīdzības dienests ir pieejams jebkurā diennakts stundā, zvanot uz bezmaksas tālruni 67000177.
Līgumu vari apstiprināt:
- Pakalpojuma pieteikšanas laikā mūsu mājaslapā. Ja dažādu iemeslu dēļ pārtrauci pieteikšanās procesu, tad neapstiprināto līgumu atradīsi pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā "Mani līgumi".
- Sarunas laikā ar mūsu operatoru, izmantojot Smart ID autentifikāciju. Ja nevēlies apstiprināt līgumu un tā pielikumu sarunas laikā, tad varēsi to apstiprināt arī vēlāk portālā Mans Tet. Līgums būs apskatāms sadaļā "Mani līgumi". Ņem vērā, ka neapstiprināts līgums sadaļā "Mani līgumi" pēc neilga laika tiek anulēts.
- Jebkurā Tet veikalā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.
Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ja tomēr kaut kas neizdodas, sazinies ar mums, rakstot Mans Tet sadaļā "Saziņa" vai zvanot pa tālruni 67000177.
4G internetu ir iespējams izmēģināt 7 kalendārās dienas. Šī perioda laikā atteikties no pakalpojuma vari bez iekārtu lietošanas maksas. Pēc 7 dienu izmēģinājuma perioda minimālais pakalpojuma lietošanas laiks ir 30 dienas.
Atteikties no pakalpojuma var rakstot iesniegumu pašapkalpošanās portālā Mans Tet, jebkurā Tet veikalā vai zvanot pa tālruni 67000177. Pakalpojums tiks atslēgts pēc 30 dienām no tava iesnieguma saņemšanas dienas.
- Slēdzot terminēto līgumu, vienmēr saņemsi labāku cenu piedāvājumu nekā slēdzot beztermiņa līgumu.
- Pārtraucot terminēto līgumu pirms termiņa beigām, var tikt piemērots līgumsods saskaņā ar tava līguma nosacījumiem.
Līgumu uz 24 mēnešiem, kā arī līgumu bez noteikta beigu termiņa var noslēgt ikviens jaunais un esošais Tet klients – fiziska persona, kuras pieteikšanas adresē ir tehniskas iespējas ierīkot Tet pakalpojumu un kas to nav pārtraukušas pēdējo 3 mēnešu laikā.
Atteikties no pakalpojuma var rakstot iesniegumu pašapkalpošanās portālā Mans Tet, jebkurā Tet veikalā vai zvanot pa tālruni 67000177. Pakalpojums tiks atslēgts pēc 30 dienām no tava iesnieguma saņemšanas dienas.
Līgumu vari pārtraukt jebkurā laikā, taču līguma izbeigšanas nosacījumi ir atkarīgi no noslēgtā līguma termiņa. Uzzini vairāk mūsu Palīdzības lapā.
Ieskaties Tet Palīdzības lapā!