Ienākt
Biežāk skatītie jautājumi
Kādas ierīces nepieciešamas, lai sāktu izmantot Mobilā Interneta pakalpojumu?
Cik ātri var ierīkot Mobilo Interneta pakalpojumu?
Vai Mobilā Interneta pakalpojumu iespējams atslēgt uz laiku?
Vai iespējams veikt pakalpojuma pārreģistrāciju?
Ar ko atšķiras Mobilā Interneta līgums uz 24 vai 12 mēnešiem no beztermiņa līguma?
Kur var apskatīt Mobilā Interneta pārklājumu, lai pārliecinātos, ka man tas ir pieejams?
Kā un kur var nodot Mobilā Interneta pakalpojuma iekārtas?
Cik maksās pakalpojuma Mobilais Internets ierīkošana?
Pie kādiem nosacījumiem tiek izbeigts līgums par pakalpojuma Mobilais Internets izmantošanu un kas jādara pēc līguma termiņa beigām?
Meklēt atbildi pēc kategorijas
Internets
Mobilais Internets
Atpakaļ
Ierīkošana / Lietošana
Kādas ierīces nepieciešamas, lai sāktu izmantot Mobilā Interneta pakalpojumu?
Cik ātri var ierīkot Mobilo Interneta pakalpojumu?
Vai Mobilā Interneta pakalpojumu iespējams atslēgt uz laiku?
Vai iespējams veikt pakalpojuma pārreģistrāciju?
Cik maksās pakalpojuma Mobilais Internets ierīkošana?
Interneta pārklājums
Kur var apskatīt Mobilā Interneta pārklājumu, lai pārliecinātos, ka man tas ir pieejams?
Vispārīgi jautājumi
Ar ko atšķiras Mobilā Interneta līgums uz 24 vai 12 mēnešiem no beztermiņa līguma?
Pie kādiem nosacījumiem tiek izbeigts līgums par pakalpojuma Mobilais Internets izmantošanu un kas jādara pēc līguma termiņa beigām?
Iekārtu atgriešana
Kā un kur var nodot Mobilā Interneta pakalpojuma iekārtas?
Problēmas un risinājumi
Kā rīkoties, ja SIM karte ir bojāta?
Kā rīkoties, ja bojāts 4G vai 5G maršrutētājs?