Visas preces
Aizvērt izvēlni
e-veikalsPreču atgriešana

14 dienu atteikuma tiesības

 

 

 

1. Aizpildi atteikuma veidlapu 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas

 

 

 

2. Rūpīgi iepako preci oriģinālajā iepakojumā

 

 

 

3. Atgriez preci ar kurjera starpniecību vai jebkurā Tet veikalā

 

 

 

4. Izmaksas, kas ir saistītas ar atgriešanu, sedz klients

 

1. Atteikuma tiesību noteikumi
  • Atteikuma tiesības ir spēkā tikai distances darījumiem.
  • Atteikuma tiesības var izmantot tikai fiziskās personas (patērētāji).
  • Lai droši atgrieztu preci 14 dienu ietvaros, jābūt saglabātam oriģinālam iepakojumam ar visām saistītām komponentēm.
  • Svarīgi! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā klientam ir tiesības preci lietot tikai tās pārbaudei – tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā uz vietas.
  • Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos.
  • Izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu sedz patērētājs.
2. Kā rīkoties, lai atgrieztu preci 14 dienu laikā?
  • Preci sapako oriģinālajā iepakojumā, neaizmirstot ievietot drošības elementus transportēšanai (piemēram, kartona stiprinājumi, putoplasti, transportēšanas skrūves u.c.)
  • Atgriez preci Tet bez liekas, pamatotas kavēšanās. Skaties arī kā atgriezt preci 3. punktā "Preces atgriešanas veidi".
3. Preces atgriešanas veidi
  • Lielgabarīta precēm, kuru svars pārsniedz 31,5 kg, atgriešana jāveic tikai ar kurjera starpniecību, sūtot uz adresi Malēju iela 1C, Rīga, LV-1057. Ja nepieciešams atbalsts, pieteikt maksas kurjeru var sazinoties ar Tet e-veikalu, rakstot uz e-pastu tetveikals@tet.lv vai zvanot +371 67333733.
  • Preces līdz 31,5 kg var atgriezt uz Malēju iela 1C, Rīga, LV-1057, izmantojot kurjeru vai pakomāts - kurjers pakalpojumu, piemēram, Omniva, DPD, Latvijas Pasts u.c.
  • Preču atgriešanu var veikt jebkurā no Tet veikaliem.
  • Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs.
4. Kā rīkoties, ja pasūtījumā bijusi brāķēta prece?
  • Vizuāls bojājums preci pieņemot no kurjera – jāveic fotofiksācija un jāatsakās no preces saņemšanas. Ja preci izvēlies pieņemt, aizpildi defektācijas aktu kopā ar kurjeru.
  • Vizuāls bojājums atpakojot preci - jāveic fotofiksācija, jānosūta attēli, bojājuma apraksts un vēlamais risinājums uz tetveikals@tet.lv.
  • Funkcionalitātes bojājums – jānosūta situācijas apraksts uz tetveikals@tet.lv un mēs sazināsimies par tālāko rīcību.
  • Ja iekārta ir vizuāli bojāta, tad vērsies pie Tet piegādes dienas laikā, pretējā gadījumā atgriešana var tikt atteikta.
5. Kad var tikt atteikta preču atgriešana?
  • Ja nav aizpildīta atteikuma veidlapa 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas.
  • Ja pirkums noformēts kā juridiskai personai.
  • Ja preci esi iegādājies klātienē Tet veikalā.
  • Ja ir atvērti programmatūru, spēļu un citu digitālā saturu iepakojumi.
  • Ja esi atvēris iepakojumu precei, kuru higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.
  • Ja nav saglabāta pilna preces komplektācija.
  • Ja nav saglabāts oriģinālais iepakojums, īpaši precēm, kuras varētu tikt bojātas tālākas transportēšanas laikā.
  • Ja prece ir mehāniski bojāta vai izmantota ne tikai pārbaudei, bet radīta preces vērtības samazināšanās.
  • Ja prece tiek atgriezta 14 dienu ietvaros, neievērojot iespējamos atgriešanas atteikuma gadījumus,  ražotāja autorizētais serviss noteiks atjaunošanas, tīrīšanas vai labošanas izmaksas, kuras jāsedz klientam.

 

 

Atteikuma tiesības un to izmantošana (.pdf)

Prece ir veiksmīgi pievienota grozam!

Jā, salīdzināt preces

Produkts nav pievienots grozam!

Produkts netika pievienots grozam, jo netika izvēlēts vienots DM termiņš