1. Atteikuma tiesību noteikumi
- Atteikuma tiesības ir spēkā tikai distances darījumiem.
- Atteikuma tiesības var izmantot tikai fiziskās personas (patērētāji).
- Lai droši atgrieztu preci 14 dienu ietvaros, jābūt saglabātam oriģinālam iepakojumam ar visām saistītām komponentēm.
- Svarīgi! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā klientam ir tiesības preci lietot tikai tās pārbaudei – tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā uz vietas.
- Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos.
- Izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu sedz patērētājs.
2. Kā rīkoties, lai atgrieztu preci 14 dienu laikā?
- Lai atgrieztu preci 14 dienu laikā:
- Preci sapako oriģinālajā iepakojumā, neaizmirstot ievietot drošības elementus transportēšanai (piemēram, kartona stiprinājumi, putoplasti, transportēšanas skrūves u.c.)
- Atgriez preci Tet bez liekas, pamatotas kavēšanās. Skaties arī kā atgriezt preci 3. punktā "Preces atgriešanas veidi".
3. Preces atgriešanas veidi
- Lielgabarīta precēm, kuru svars pārsniedz 31,5 kg, atgriešana jāveic tikai ar kurjera starpniecību, sūtot uz adresi Malēju iela 1C, Rīga, LV-1057. Ja nepieciešams atbalsts, pieteikt maksas kurjeru var sazinoties ar Tet e-veikalu, rakstot uz e-pastu tetveikals@tet.lv vai zvanot +371 67333733.
- Preces līdz 31,5 kg var atgriezt uz Malēju iela 1C, Rīga, LV-1057, izmantojot kurjeru vai pakomāts - kurjers pakalpojumu, piemēram, Omniva, DPD, Latvijas Pasts u.c.
- Preču atgriešanu var veikt jebkurā no Tet veikaliem.
- Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs.
4. Kā rīkoties, ja pasūtījumā bijusi brāķēta prece?
- Vizuāls bojājums preci pieņemot no kurjera – jāveic fotofiksācija un jāatsakās no preces saņemšanas. Ja preci izvēlies pieņemt, aizpildi defektācijas aktu kopā ar kurjeru.
- Vizuāls bojājums atpakojot preci - jāveic fotofiksācija, jānosūta attēli, bojājuma apraksts un vēlamais risinājums uz tetveikals@tet.lv.
- Funkcionalitātes bojājums – jānosūta situācijas apraksts uz tetveikals@tet.lv un mēs sazināsimies par tālāko rīcību.
- Ja iekārta ir vizuāli bojāta, tad vērsies pie Tet piegādes dienas laikā, pretējā gadījumā atgriešana var tikt atteikta.
5. Kad var tikt atteikta preču atgriešana?
- Ja nav aizpildīta atteikuma veidlapa 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas.
- Ja pirkums noformēts kā juridiskai personai.
- Ja preci esi iegādājies klātienē Tet veikalā.
- Ja ir atvērti programmatūru, spēļu un citu digitālā saturu iepakojumi.
- Ja esi atvēris iepakojumu precei, kuru higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.
- Ja nav saglabāta pilna preces komplektācija.
- Ja nav saglabāts oriģinālais iepakojums, īpaši precēm, kuras varētu tikt bojātas tālākas transportēšanas laikā.
- Ja prece ir mehāniski bojāta vai izmantota ne tikai pārbaudei, bet radīta preces vērtības samazināšanās.
- Ja prece tiek atgriezta 14 dienu ietvaros, neievērojot iespējamos atgriešanas atteikuma gadījumus, ražotāja autorizētais serviss noteiks atjaunošanas, tīrīšanas vai labošanas izmaksas, kuras jāsedz klientam.
Atteikuma tiesības un to izmantošana (.pdf)