Garantija un serviss

 

Šobrīd garantijas remontam nepieciešamo rezerves daļu piegāde no ražotāja var kavēties, tādēļ Tavas iekārtas remonts var aizņemt vairāk laika kā paredzēts.

 

Garantijas remonta noteikumi
Garantija ir spēkā, ja:
  • Pircējs var uzrādīt darījumu apliecinošu dokumentu.
  • Ievērojis preces lietošanas instrukciju un rīkojies atbilstoši Garantijas noteikumiem.
  • Bojājumi radušies preces ražošanas procesā, ir konstrukcijas vai nolietojuma bojājumi, vai ar izmantoto detaļu saistīti defekti.
  • ​​​​​Garantija ir spēkā 2 gadus no pirkšanas brīža vai līdz brīdim, kad garantijas apkalpošana tiek atteikta neautorizēta remonta vai citu pārkāpumu dēļ.
 
Kā rīkoties, ja sabojājusies ierīce
1. Pārbaudi pavadzīmi, tur atrodama norāde par garantijas servisa sniedzēju.
2. Sazinies ar sertificētajiem partneriem un saņem konsultāciju par bojātās iekārtas remonta iespējām vai piesaki remontu pats.

​​​​​ELEKTROTEHNIKA - viedtālruņi, pulksteņi, austiņas, planšetes, portatīvie datori, utt.

 

SADZĪVES TEHNIKA - ledusskapji, veļas mašīnas, veļas žāvētāji, cepeškrāsnis, putekļu sūcēji, kafijas aparāti, utt.

 

PUTEKĻU SŪCĒJI:

 

CITA SADZĪVES TEHNIKA:

 

Atceries, ka ierīci, kuru sabojājusies, vari nodot pie sertificētajiem partneriem. Tādējādi ietaupīsi vismaz 5 darba dienas, kuru laikā iekārta tiek transportēta no veikala līdz garantijas servisam.

Svarīgi! Pirms nodod preci garantijā!
  • Sagatavo pirkuma dokumentus un personu apliecinošu dokumentu.
  • Ja prece tiks transportēta, iekārtu pienācīgi iepakot tā, lai tā netiek sabojāta transportēšanas laikā.
  • Izņemt SIM, SD kartes.
  • Izslēdz funkciju Find My Apple ierīcēm, pamācība šeit
  • Dublē ierīcēs esošo informāciju sev drošā mākoņvidē vai citā ierīcē.
 
Pēc ražotāju noteikumiem, lai uzlabotu preces darbību, tiek pārrakstīta programmatūra, un šī procesa laikā no preces tiek dzēsta visa saglabātā informācija.
Garantijas servisa ilgums
Izpildes termiņš var atšķirties atkarībā no ražotāja un pieteiktā defekta sarežģītības. Ja iekārta nodota sertificētajiem partneriem, viņi informēs par garantijas servisa izpildes termiņiem.
Kad var tikt atteikts garantijas remonts
  • Preces bojājums ir radies mitruma ietekmes rezultātā
  • Defekti radušies paaugstinātas barošanas sprieguma rezultātā
  • Prece tikusi atvērta vai veikts preces remonts ražotāja neautorizētā servisa centrā
  • Prece lietota neatbilstoši lietošanas instrukcijai
  • Izmantoti neatbilstoši aksesuāri, kā rezultātā bojāta prece
  • Ir bojāta vai noplēsta informācija, kas izvietota rūpnīcas uzlīmē, iekārtas sērijas numuram jābūt saredzamam
Kā rīkoties, ja pasūtījumā bijusi brāķēta prece
•    Vizuāls bojājums preci pieņemot no kurjera – jāveic fotofiksācija un jāatsakās no preces saņemšanas, ja preci izvēlies pieņemt, aizpildi defektācijas aktu.
•    Vizuāls bojājums atpakojot preci - jāveic fotofiksācija, jānosūta attēli, bojājuma apraksts un vēlamais risinājums uz tetveikals@tet.lv
•    Funkcionalitātes bojājums – jānosūta situācijas apraksts uz tetveikals@tet.lv un mēs sazināsimies par tālāko rīcību.