Kad iegādājies jaunu ierīci, svarīgi parūpēties, lai prieks paliek ar tevi pēc iespējas ilgāk! Te palīgā nāks pirkumu apdrošināšana un pagarinātā garantija, kas parūpēsies par tavu sirdsmieru un maciņu gadījumā, ja ierīcei tomēr kas atgadīsies. Bet kas tas īsti ir un kuru labāk izvēlēties? Par to rakstā!
Pirkumu apdrošināšana ir pakalpojums, kas palīdzēs jauno ierīci pasargāt no nejaušiem bojājumiem vai zādzībām. Piemēram, ja iegādājies jaunu, sen kārotu viedtālruni, bet no prieka tas izkrita no rokām un nu ekrāns ir saplīsis, apdrošināšana nodrošinās to, ka tev pašam nebūs jāmaksā par remontu vai jauna viedtālruņa iegādi.
Pagarinātā garantija ir pakalpojums, kas turpinās aizsargāt tavu pirkumu arī pēc tam, kad ražotāja garantija būs beigusies. Piemēram, ja garantija telefonam ir 2 gadi, bet tas sabojājas pēc šī laika, pagarinātā garantija palīdzēs to salabot vai nomainīt.
Jā, arī uzņēmumi var izmantot apdrošināšanu un pagarināto garantiju, lai pasargātu savu aprīkojumu un izvairītos no negaidītiem izdevumiem, kas biznesā ir īpaši svarīgi.
Ja tomēr kas atgadījies un ierīcei ir nepieciešams remonts, ceram, ka tomēr esi iegādājies apdrošināšanu vai pagarināto garantiju. Šādā gadījumā vienkārši sazinies ar SIA Garantijas centrs (Warranty expert) klientu apkalpošanu, sniedz nepieciešamo informāciju un tava ierīce pavisam drīz tiks salabota vai samainīta pret jaunu.
Lai izvairītos no nepatīkamiem brīžiem, par ierīču drošību svarīgi parūpēties, pirms vēl kas ir atgadījies. Tā ne tikai saudzēsi savus nervus, bet arī maciņu! Lai arī šis ir samērā jauns apdrošināšanas veids Latvijā, ne par velti tas ir kļuvis par stabilu un neatņemamu sadzīves elektronikas pārdevēju piedāvājumu saviem pircējiem.
Prece ir veiksmīgi pievienota grozam!
Jā, salīdzināt precesProdukts netika pievienots grozam, jo netika izvēlēts vienots nomaksas termiņš