Ko darīt, ja attēls televizorā vairs nereaģē?
Vispirms pārbaudi, vai problēma ir tikai vienam kanālam, vai tā ir aktuāla visiem kanāliem.
Ja problēma ir tikai vienam kanālam, visdrīzāk tā ir saistīta ar šī kanāla raidīšanu - tā var būt kļūda no satelīta, no kura tiek uztverts signāls, vai arī tiešraides gadījumā problēma ir studijā. Šādā gadījumā nav iespējams neko izdarīt un jāgaida, kad signāls atjaunosies pats no sevis.
Pamēģini pārslēgt kanālu - ja, pārslēdzot kanālu, parāda tikai kanāla informāciju, bet ekrāna attēls ir melns, tad sākumā pamēģini restartēt dekoderu: nospied TV pultī galveno navigācijas taustiņu un izvēlies → Iestatījumi → Pieslēguma info → Restartēt → Restartēt iTV dekoderi.
Ja pēc restarta pakalpojums neatsāk darboties, tad pārliecinies vai darbojas arī citi pakalpojumi - internets/mājas tālrunis. Ja šie pakalpojumi arī nedarbojas, pārbaudi modema darbību:
- Ja uz modema nedeg neviens indikators, pārbaudi barošanas vadu un izslēgšanas/ieslēgšanas pogu.
- Ja modems saņem elektrību, bet tomēr pakalpojumi nedarbojas. Pārbaudi kādu no sekojošiem indikatoriem (NTWK, PON ,Optical, DSL, Broadband). Šim indikatoram ir jādeg stabili zaļam.
Alcatel I-240G-A modelis - indikators NTWK
HUAWEI modelis (optikai) - indikators PON
Alcatel-Lucent modelis (optikai) - indikators Optical
Technicolor modelis (DSL) - indikators Broadband
Speedtouch modelis (DSL) - indikators DLS
- Ja indikators mirgo/nedeg vai ir sarkans, tas nozīmē, ka ir pazudis savienojums ar centrāli, un šajā gadījumā nedarbosies arī internets. Pārstartē modemu, uz neilgu laiku atslēdzot to no elektrības.
- Ja uz modema šis indikators ir zaļā krāsā, pārbaudi vadu, kas savieno modemu ar TV dekoderu, un pārliecinies, ka vads nav bojāts un stingri turas modema un TV dekodera ligzdās. Atceries, ka vadam modema pusē jābūt pieslēgtam 2. vai 3. ligzdā.
- Ja lieto Speedtouch modemu, tad dekoderi ir jāvieno tikai pie 2. dzeltenās ligzdas.
Alcatel- Lucent modelis (optikai)
Speedtouch modelis (DSL)