Kāpēc sarunas laikā klausulē ir trokšņi?
- Vispirms pārbaudi, vai vads, kas savieno telefona aparātu ar klausuli, ir abos galos kārtīgi nostiprināts.
- Ja mājas telefona darbība tiek nodrošināta caur bezvadu tehnoloģiju (parasti tā tiek izmantota lauku apvidos vai vietās, kur nevaram nodrošināt tālruņa līniju pa vadu un telpās ir atrodama Tet uzstādīta iekārta):
- restartē iekārtu, nospiežot slēdzi uz OFF un tad atpakaļ uz ON;
Ieslēgšanas / izslēgšanas slēdzis |
- pārliecinies, ka Tet uzstādītā iekārta atrodas uztveršanas zonā (aplūkojot tabulu ar indikatoriem, vari pārbaudīt, vai iekārtu novietojums ir atbilstošs un vai signāls spēcīgs).
Indikators | Nozīme | ||
Nosaukums | Krāsa | Stāvoklis | |
POWER | sarkans | spīd | Terminālis ir ieslēgts un strādā |
mirgo | Nav elektrobarošanas (~220V) - terminālis darbojas ar akumulatoru baterijām | ||
nespīd | Terminālis ir izslēgts vai nestrādā | ||
CALL | zaļš | spīd | Notiek saruna vai datu pārraide |
mirgo | Ienākošais izsaukuma signāls - Tev zvana | ||
SIGNAL | sarkans | mirgo | Termināls atrodas ārpus Tet tīkla uztveršanas zonas un pakalpojums patlaban nav pieejams |
spīd | Zems signāla līmenis | ||
oranžs | spīd | Vidējais signāla līmenis | |
zaļš | mirgo | Labs signāla līmenis |
- Ja mājas telefona darbība tiek nodrošināta caur interneta modemu:
- restartē modemu, atvienojot to no elektrības un atkal pievienojot;
- pārliecinies, ka vads, kas savieno telefona aparāta ar modemu, ir kārtīgi pieslēgts.
- Ja visas šīs darbības ir veiktas, bet trokšņi klausulē turpinās, pārbaudi līniju, pieslēdzot tai citu telefona aparātu.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.