Kāpēc nav sazvanāmi citi abonenti?
- Ja saņemta atbilde, ka sastādītais numurs nav pareizs vai neeksistē:
- pārliecinies par numura pareizību;
- pārliecinies, ka Tavs telefons darbojas tonālajā numuru sastādīšanas režīmā. Tas nozīmē, ka, spiežot taustiņus uz telefona, jāatskan īsam pīkstienam. Dažādu ražotāju telefoniem pārslēgšanās uz tonālo režīmu notiek dažādi. Visbiežāk tas notiek, izmantojot taustiņu uz klausules, ar slēdzi telefona otrā pusē (izplatīts starp VEF telefoniem), vai arī caur telefona MENU izvēlni, sameklējot pārslēgšanos starp TONE un PULSE režīmiem. Sīkāku informāciju atradīsi telefona instrukcijā vai ražotāja mājas lapā;
- iespējams, sastādītais numurs tiešām vairs neeksistē vai tas ir atslēgts.
- Ja, zvanot uz ārvalstu numuru, Tu saņem atbildi svešvalodā, tas nozīmē, ka ir problēmas ārvalstu operatora tīklā, vai arī sastādītais numurs neeksistē.
- Ja saņem atbildi, ka tehnisku iemeslu dēļ līnija nedarbojas, visbiežākais problēmas iemesls ir atvienota vai bojāta telekomunikācija aparatūra sazvanāmā numura abonenta telpās.
- Ja saņem atbildi, ka pakalpojums nav pieejams:
- iespējams, pakalpojums Tev atslēgts parāda dēļ. To ir iespējams pārbaudīt klientu pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā Pakalpojumi → Mani pakalpojumi;
- iespējams, Tev aktivizēts zvanu aizliegums, izmantojot papildpakalpojumu Parole+. Tas ir pakalpojums, kas dod iespēju uzlikt aizliegumu zvanīt uz mobilajiem telefoniem, citu operatoru tīkliem vai paaugstinātas zvana maksas numuriem. Ja izmanto šo pakalpojumu, vari to deaktivizēt.
- Ja saņem atbildi, ka Tev ir neapmaksāts rēķins, pēc šī paziņojuma noklausīšanās Tev ir iespējams sazvanīt sev vēlamo abonentu. Lai noskaidrotu, kurš rēķins Tev ir neapmaksāts, dodies uz pašapkalpošanās portālu Mans Tet sadaļu Rēķini → Mani rēķini.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.