Kā var atgūt saistību izpildes nodrošinājumu vai avansā iemaksāto summu?
Lai atgūtu avansu vai naudas pārmaksu, tev ir jāraksta iesniegums, kurā ir jānorāda veids, kādā vēlies saņemt iemaksāto summu - pārskaitot uz bankas kontu vai pārliekot citam Tet klientam.
Tev ir iespējas atgūt pārmaksāto naudu jeb avansu:
- lūdzot pārskaitīt to uz savu bankas kontu;
- lūdzot pārskaitīt to uz citas personas bankas kontu (iesniegumā obligāti jānorāda bankas konta īpašnieks);
- pārliekot uz cita Tet klienta norēķinu kontu maksājumu segšanai (iesniegumā ir jānorāda attiecīgā klienta līguma numurs, vārds, uzvārds un personas kods, uz kuru ir jāpārliek norādītā summa.);
- ja pārmaksātā summa ir izveidojusies kļūdaina maksājuma rezultātā (samaksāts 2 reizes; kļūda, norādot maksājuma saņēmēju vai summu utt.), tad iesniegumam obligāti jāpievieno maksājumu apliecinošs dokuments (maksājuma uzdevums vai izraksts no bankas konta), kurā ir norādīts maksātājs. Kļūdaini veikta maksājuma atmaksa tiek veikta tikai uz to kontu, no kura ir saņemts maksājums.
Lai to izdarītu, ir nepieciešams abonenta vai tā pilnvarotās personas parakstīts rakstisks iesniegums.
Ja iesniegumu paraksta pilnvarotā persona, tad iesniegumam pielikumā jāpievieno pilnvaras kopija.
Saistību izpildes nodrošinājumu (SIN) vari lūgt atmaksāt, ja:
- esi apstiprinājis visus līgumus par saņemtajiem Tet pakalpojumiem;
- saskaņā ar Elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumu p.10.5. elektronisko sakaru uzņēmumam vairs nav pamata prasīt saistību izpildes nodrošinājumu;
- vienu gadu esi pildījis visas saistības pret Tet bez kavējumiem, t.i., veicis savlaicīgu rēķinu samaksu;
- pārtrauc līgumattiecības ar Tet.
Lai atgūtu Saistību izpildes nodrošinājumu (SIN), tev ir jāraksta iesniegums, kurā jānorāda SIN atmaksas veids:
- lūdzot pārskaitīt to uz savu bankas kontu;
- pārliekot savu Tet rēķinu segšanai.
[SVARĪGI] Līguma izbeigšanas gadījumā nauda tiek atmaksāta, ja esi izpildījis visas finansiālās saistības pret Tet (veicis visu rēķinu samaksu un nepieciešamības gadījumā atgriezis Tet piederošās iekārtas).
Ja izvēlies iesniegumu rakstīt brīvā formā, tad norādi šādus datus:
- vārds, uzvārds;
- personas kods;
- klienta līguma numurs;
- pasta adrese atbildes saņemšanai;
- kontaktpersonas tālruņa numurs un e-pasts;
- bankas konta numurs, uz kuru pārskaitīt naudu;
- pēdējā maksājuma uzdevuma kopija;
- mantojuma apliecība, ja šis ir mantojuma lietas gadījums.
Iesniegumu vari sūtīt:
- Mans Tet saziņas formā, pievienojot iesniegumu kā pielikumu;
- aizpildot naudas atmaksāšanas pieteikumu;
- uz adresi Rīga, Dzirnavu iela 105, LV-1011;
- uz e-pasta adresi tet@tet.lv (apstiprinātu ar drošu elektronisko parakstu).
[IEVĒRO] Iesniegums tiks izskatīts 30 dienu laikā, tāpēc, ja tavas līgumattiecības ar Tet ir izbeigtas, visi nepieciešamie maksājumi par saņemtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem ir nokārtoti un atmaksājamā summa nepārsniedz 30,00 EUR (ar PVN), tad ātrākai un ērtākai naudas saņemšanai privātpersonām ir iespējams izmantot Tet veikalus.