Vai ir iespējams pagarināt rēķina apmaksas termiņu?
Tet rēķina apmaksas termiņu nav iespējams pagarināt.
Rēķins ir jāapmaksā līdz norādītajam apmaksas datumam, pretējā gadījumā par katru kavējuma dienu, pēc apmaksas termiņa beigām, tiks aprēķināta soda nauda. Līgumsods par kavēto rēķina apmaksu tiks pievienots nākamajā rēķinā, kurā redzēsi informāciju - par kura rēķina apmaksas kavēšanu līgumsoda procenti ir aprēķināti, kā arī kavējuma dienu skaitu un periodu. Ja samaksa ir veikta uz nākošā rēķina izveidošanas laiku, tad līgumsods var sadalīties pa vairākiem rēķiniem.
[SVARĪGI] Parāda dēļ var tikt atslēgti arī Tet pakalpojumi.
Lai varētu lietot pakalpojumus bez pārtraukumiem un liekiem izdevumiem, aicinām turpmāk norēķināties paredzētajā termiņā un iesakām izmantot Tet klientu pašapkalpošanās portālu Mans Tet, kur vari ātri un ērti:
- iegūt informāciju par pēdējiem izsūtītajiem rēķiniem un to statusiem;
- ērti veikt rēķinu samaksu sadaļā Rēķini → Mani rēķini. Pēc samaksas veikšanas, te būs redzams arī rēķina statuss;
- piesaistīt savu maksājumu karti (Visa vai MacterCard) automātiskai rēķinu apmaksai u.c.
Ja datums, kurā tiek izrakstīti rēķini, nav ērts, piedāvājam mainīt rēķina piegādes/apmaksas datumu. To var izdarīt, rakstot mums pašapkalpošanās portāla Mans Tet saziņas formā vai zvanot uz numuru 67000177.