Kā var pieslēgt atpakaļ pakalpojumus, kuri ir atslēgti parāda dēļ?
Pēc kavētā maksājuma ienākšanas pilnā apmērā un jaunā rēķina samaksas veikšanas, līdz samaksas norādītajam termiņam Tet norēķinu kontā, pakalpojumu atpakaļ pieslēgšana notiek automātiski 8 stundu laikā un to nav iespējams paātrināt.
[IEVĒRO] Ja rēķinu apmaksa tiek veikta portālā Mans Tet, tad pakalpojums automātiski tiek pieslēgts atpakaļ 2 stundu laikā un klientam nav jāzvana un jāinformē Tet, ka maksājums ir veikts.
[IEVĒRO] Ja vēlies atpakaļ pieslēgt pakalpojumu dažu minūšu laikā, zvani uz 67000177 un pēc paziņojuma:
Pakalpojums ir atslēgts, jo visticamāk pie vainas ir nesamaksāti rēķini. Kopējā apmaksas summa šobrīd ir xx,xx €, tajā skaitā parāda summa xx,xx €. Ja rēķinu jau samaksāji, spied taustiņu "1".
jānospiež taustiņš "1", tad pakalpojums automātiski pieslēgsies dažu minūšu laikā.
Jāņem vērā, ka maksājumi Tet norēķinu kontā ienāk no:
- Mans Tet, Tet veikaliem, Swedbankas, SEB, Luminor bankas - 2-3 stundu laikā;
- citas bankas - vienas līdz divām darba dienām;
- Latvijas Pasta - līdz četrām darba dienām;
- veikalu tīkla MAXIMA - līdz divām darba dienām.
Lai turpmāk izvairītos no situācijas, kad pakalpojumi tiek atslēgti parāda dēļ, aicinām veikt maksājumus paredzētajā termiņā.
[IEVĒRO] Veicot rēķina samaksu pēc rēķina samaksas termiņa beigām, tiek aprēķināti arī kavējuma procenti.