Kāpēc ir nepieciešams automātiskais atgādinātājs telefonā par nenomaksātu rēķinu un kā to noņemt?
Automātiskais atgādinātājs telefonā tiek pieslēgts 5. dienā pēc rēķina samaksas termiņa, visām tavām abonētajām tālruņa līnijām, ja kādam no taviem Tet rēķiniem ir nokavēts maksājuma termiņš.
Atgādinājuma mērķis - savlaicīgi informēt par nesamaksātu rēķinu, lai pasargātu tevi no soda sankcijām, kas tiek piemērotas par kavēto maksājumu, kā arī no pakalpojumu atslēgšanas parādu dēļ.
Automātiskais atgādinājums telefonā tiek noņemts automātiski 5 stundu laikā no brīža, kad Tet kontā ir saņemts kavētais maksājums pilnā apmērā. Pēc maksājuma veikšanas nav nepieciešams zvanīt un informēt Tet par maksājuma veikšanu.
Veicot maksājumu - maksājuma mērķī ir jānorāda precīzs apmaksājamā rēķina numurs, ko vari apskatīties pašapkalpošanās portālā Mans Tet sadaļā Rēķini → Mani rēķini.
Maksājumi Tet norēķinu kontā ienāk no:
- Mans Tet, Tet veikaliem, Swedbankas, SEB, Luminor bankas - 2-3 stundu laikā;
- citas bankas, Narvesen veikals - vienas līdz divām darba dienām;
- Latvijas Pasta - līdz četrām darba dienām;
- veikalu tīkla MAXIMA - līdz divām darba dienām.