Ko darīt, ja nedeg neviens indikators?
Pārbaudi vai elektrības (barošanas) vads ir ievietots modemā, pārbadi vai barošanas adapteris ir ievietots rozetē un nav piespiesta ON/OFF vai LAN poga.
Ja joprojām nedarbojās, tad pārliecinies, ka rozete darbojas pievienojot tur citu ierīci, piemēram, galda lampu vai telefona lādētāju.
[SVARĪGI] Ja problēmu tomēr nav izdevies atrisināt, lūdzu, sazinies Tet ar tehnisko palīdzību (katru dienu 00:00 – 24:00), zvanot uz 67000177 (cipars 2).
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.