Ko darīt, ja nedeg vai mirgo indikators Broadband/DSL?
Modems: Technicolor TG 789vn v2/TG 789vn v3/TG 789vn v4, Siemens SpeedStream 4100, Thomson SpeedTouch 546 v6
- Pārbaudi vai ienākošais DSL vads ir ievietots pelēkajā DSL ligzdā un vai tas tur kārtīgi turas.
- Pārbaudi vai vads nav nekur vizuāli bojāts.
- Ja Tev ir sadalītājs (maza kastīte ar 3 ligzdām), tad pārbaudi vai viss ir kārtībā ar vadu tajā.
- Ienākošam (ielas) vadam ir jābūt ligzdā Line.
- Vadam, kas savienojas ar modemu, ir jābūt ligzdā Modem.
[SVARĪGI] Ja problēmu tomēr nav izdevies atrisināt, lūdzu, sazinies Tet ar tehnisko palīdzību (katru dienu 00:00 – 24:00), zvanot uz 67000177 (cipars 2).
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.