Ko darīt, ja DATA 1-4 indikators nedeg, bet vads ir iesprausts modemā?
Modems: Alcatel Lucent I-240G-A
Pārbaudi vai abi gali vadam ir kārtīgi iesprausti. Pamēģini vadu pārlikt citā ligzdā. Ja ir problēma ir ar vienu LAN ligzdu, tad citā ir jādarbojas. Ja problēma joprojām pastāv, tad pārbaudi ar citu interneta vadu vai citu iekārtu (datoru, rūteri, utml.).
[SVARĪGI] Ja problēmu tomēr nav izdevies atrisināt, lūdzu, sazinies Tet ar tehnisko palīdzību (katru dienu 00:00 – 24:00), zvanot uz 67000177 (cipars 2).
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.