Priekšrocības
Kā darbojas kontaktu centra risinājums?
Tet kontaktu centrs nodrošina iespēju jūsu operatoram kvalitatīvi atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, veicinot klientu apmierinātību jau pirmajā kontatēšanās reizē.
Ienākošos zvanus ir iespējams dalīt grupās pēc noteiktiem kritērijiem atbilstoši jūsu uzņēmuma vajadzībām un darbības specifikai.
Definējot apkalpošanas prioritātes, ienākošais zvans uzreiz tiek novirzīts darbiniekam ar atbilstošām zināšanām un pilnvarām. Definēt varat arī diennakts laiku, nedēļas dienas vai valstī noteiktās svētku dienas, kā arī sadalīt zvanus starp dažādām operatoru grupām dažādās rindās.
Kāpēc izvēlēties Tet kontaktu centru?
Ērta saziņas kanālu pārvaldības platforma
Plaša risinājuma funkcionalitāte
Nav nepieciešamas programmatūras lejupielādes
Risinājums ir integrējams ar jūsu CRM sistēmām
Saistītie Tet pakalpojumi
Neatradāt meklēto? Ieskatieties šeit!
Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!
Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!
Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!
67177177
67177177
67177177
Vai atstājiet savu kontakttālruni, un mēs ar jums sazināsimies. *
Vai atstājiet savu kontakttālruni, un mēs ar jums sazināsimies. *
Jūsu kontakttālrunis ir saņemts
Jūsu kontakttālrunis ir saņemts
Jūsu kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar jums sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar jums sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.