Kas ir zvanu transkribēšana un analīze?
Piedāvājam zvanu analīzes sistēmu, kas palīdz saīsināt sarunas laiku, uzlabot sarunas kvalitāti un pārdošanas procesus. Sistēma analizē sarunā apspriestās tēmas, izmaiņas aģenta un/vai klienta emocijās. Tiek veidoti sarunu transkripti, izceltas sarunas būtiskās daļas, pieejami detalizēti sarunu pārskati un statistika.
Sistēma, analizējot katras sarunas kvalitāti, aģentiem piešķir punktus un automātiski ģenerē labāko sarunu vedēju sarakstu. Aģenti tiek motivēti uzlabot savas sarunu vadības prasmes. Tas veicina veselīgu sacensību garu, pārdošanas apjomu pieaugumu un arvien izcilāku klientu apkalpošanas pieredzi.
Plašs funkciju klāsts
Zvanu transkribēšana
Sistēma transkribē katru zvanu, veidojot transkripciju klienta izvēlētā valodā un izceļot būtiskākos sarunas datus.
Sarunas kopsavilkums
Mākslīgais intelekts analizē zvanu un veido ērti pārskatāmu sarunas kopsavilkumu, uzrādot svarīgāko informāciju.
Vērtējums un atgriezeniskā saite
Katram darbiniekam ir iespēja noklausīties, izvērtēt un komentēt sava kolēģa zvanu, kā arī pieprasīt atgriezenisko saiti.
Integrācija ar lietotnēm
Iespēja izmantot analīzes sistēmu arī video un zvanu lietotnēs.
![Thumbnail](/images/tet-uznemumiem/sakums/roka-turets-telefons.jpg)
Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!
Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!
Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!
67177177
67177177
67177177
Vai atstājiet savu kontakttālruni, un mēs ar jums sazināsimies. *
Vai atstājiet savu kontakttālruni, un mēs ar jums sazināsimies. *
Jūsu kontakttālrunis ir saņemts
Jūsu kontakttālrunis ir saņemts
Jūsu kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar jums sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar jums sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.