Zvanu transkribēšana un analīze

Zvanu transkribēšana un analīze

Zvanu transkribēšana un analīze

 

Sarunu analīzes sistēma, kas palīdz uzlabot pārdošanas procesus
un klientu apkalpošanas kvalitāti.

Sarunu analīzes sistēma, kas palīdz uzlabot pārdošanas procesus
un klientu apkalpošanas kvalitāti.

Sarunu analīzes sistēma, kas palīdz uzlabot pārdošanas procesus un klientu apkalpošanas kvalitāti.

 

Pieteikties konsultācijai -->

Pieteikties konsultācijai -->

Zvanu transkribēšana un analīze

Zvanu transkribēšana un analīze

Zvanu transkribēšana un analīze

 

Sarunu analīzes sistēma, kas palīdz uzlabot pārdošanas procesus
un klientu apkalpošanas kvalitāti.

Sarunu analīzes sistēma, kas palīdz uzlabot pārdošanas procesus
un klientu apkalpošanas kvalitāti.

Sarunu analīzes sistēma, kas palīdz uzlabot pārdošanas procesus un klientu apkalpošanas kvalitāti.

 

Pieteikties konsultācijai -->

Pieteikties konsultācijai -->

Kas ir zvanu transkribēšana un analīze?

Piedāvājam zvanu analīzes sistēmu, kas palīdz saīsināt sarunas laiku, uzlabot sarunas kvalitāti un pārdošanas procesus. Sistēma analizē sarunā apspriestās tēmas, izmaiņas aģenta un/vai klienta emocijās. Tiek veidoti sarunu transkripti, izceltas sarunas būtiskās daļas, pieejami detalizēti sarunu pārskati un statistika.

Sistēma, analizējot katras sarunas kvalitāti, aģentiem piešķir punktus un automātiski ģenerē labāko sarunu vedēju sarakstu. Aģenti tiek motivēti uzlabot savas sarunu vadības prasmes. Tas veicina veselīgu sacensību garu, pārdošanas apjomu pieaugumu un arvien izcilāku klientu apkalpošanas pieredzi.

Kāpēc izvēlēties zvanu analīzes sistēmu?

Sarunas kvalitātes kontrole

Ātri tiek analizēts katra aģenta sniegums un fiksētas pazīmes, kas tika definētas, kā izcila/neveiksmīga sarunu vadības prakse (Aģents ir entuziastisks? Empātisks? Uzmundrina klientu? Ir labs klausītājs?)

Personalizēta darbinieka analīze

Iespēja veikt automātisku aģenta sarunas analīzi, kas palīdz saprast katra aģenta stiprās un attīstāmās sarunu vadības prasmes (atslēgvārdu pieminēšana, reaģēšana uz klienta emocijām, pacietība, balss tonis utt.).

Motivēta komanda

Sistēmas ģenerēts līderu saraksts padara pārdošanu par aizraujošu spēli, piešķirot punktus par katru labi veiktu zvanu.

Integrācija ar CRM

Zvanu transkribēšanas un analīzes sistēmu Pitch Patterns ir iespējams integrēt vairāk nekā 10 dažādās CRM sistēmās.

Plašs funkciju klāsts

Zvanu transkribēšana

Sistēma transkribē katru zvanu, veidojot transkripciju klienta izvēlētā valodā un izceļot būtiskākos sarunas datus.

Sarunas kopsavilkums

Mākslīgais intelekts analizē zvanu un veido ērti pārskatāmu sarunas kopsavilkumu, uzrādot svarīgāko informāciju.

Vērtējums un atgriezeniskā saite

Katram darbiniekam ir iespēja noklausīties, izvērtēt un komentēt sava kolēģa zvanu, kā arī pieprasīt atgriezenisko saiti.

Integrācija ar lietotnēm

Iespēja izmantot analīzes sistēmu arī video un zvanu lietotnēs.

Thumbnail

Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!

Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!

Vēlaties uzzināt vairāk? Sazinieties ar mums!

67177177

67177177

67177177


Vai atstājiet savu kontakttālruni, un mēs ar jums sazināsimies. *

Vai atstājiet savu kontakttālruni, un mēs ar jums sazināsimies. *

Nosūtīt

Jūsu kontakttālrunis ir saņemts

Jūsu kontakttālrunis ir saņemts

Jūsu kontakttālrunis ir saņemts

Tuvākajā laikā ar jums sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.

Tuvākajā laikā ar jums sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.

Aizvērt