Kas ir zvanu transkribēšana un analīze?
Piedāvājam zvanu analīzes sistēmu, kas palīdz saīsināt sarunas laiku, uzlabot sarunas kvalitāti un pārdošanas procesus. Sistēma analizē sarunā apspriestās tēmas, izmaiņas aģenta un/vai klienta emocijās. Tiek veidoti sarunu transkripti, izceltas sarunas būtiskās daļas, pieejami detalizēti sarunu pārskati un statistika.
Sistēma, analizējot katras sarunas kvalitāti, aģentiem piešķir punktus un automātiski ģenerē labāko sarunu vedēju sarakstu. Aģenti tiek motivēti uzlabot savas sarunu vadības prasmes. Tas veicina veselīgu sacensību garu, pārdošanas apjomu pieaugumu un arvien izcilāku klientu apkalpošanas pieredzi.

Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!
Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!
Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!
67177177
67177177
67177177
Vai atstāj savu kontakttālruni, un mēs ar tevi sazināsimies. *
Vai atstāj savu kontakttālruni, un mēs ar tevi sazināsimies. *
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tavs kontakttālrunis ir saņemts
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.
Tuvākajā laikā ar tevi sazināsies operators, lai sniegtu konsultāciju.