Ko darīt, ja ir slikta kanāla attēla kvalitāte?
Sākumā pārbaudi, vai problēma ir tikai vienam vai vairākiem kanāliem.
Ja aizķeršanās ir vienā kanālā, problēma visdrīzāk saistīta ar kanāla raidīšanu – tā var būt kļūda no kanāla piegādātāja vai tiešraides gadījumā – problēma studijā.
Automātiskā izšķirtspēja
Lai nodrošinātu vislabāko skatīšanās pieredzi, Tet TV+ platformā ir automātiski ieslēgta funkcija "automātiskā izšķirtspēja". Tas nozīmē, ka attēla kvalitāte pielāgojas tavam interneta ātrumam.
Zema ātruma vai nestabila interneta gadījumā attēla kvalitāte samazināsies, kā arī var rasties citi traucējumi, piemēram, ilgstoša ielāde jeb buferizācija, miglains attēls, pikseļošanās vai skaņas nesakritība ar attēlu.
Lai baudītu saturu augstākajā pieejamajā kvalitāte, nepieciešamais ātrums ir vismaz 8Mbps – jo ātrāks internets, jo labāka kvalitāte!
Kā uzlabot straumēšanas kvalitāti?
- Veic interneta ātruma mērījumu, lai noskaidrotu vai problēma ir saistīta ar to. Pamācību atradīsi šeit.
- Pārtrauc interneta savienojumu telefonā, planšetē, datorā un citās ierīcēs, lai tās nenoslogotu interneta tīklu.
- Pārbaudi darbību ar interneta vadu. Tīkla kabelis nodrošina tiešu savienojumu starp maršrutētāju un ierīci. Interneta izmantošana ar vadu var būtiski uzlabot straumēšanas kvalitāti. Savieno datoru, televizoru vai straumēšanas ierīci ar tīkla kabeli un interneta modemu/maršrutētāju.
- Ja Tet+ lieto viedtālrunī, planšetē, Smart TV vai straumēšanas ierīcē, pārliecinies, ka izmanto jaunāko Tet TV+ lietotnes versiju. Lai tev vienmēr būtu pieejamas visas jaunākās funkcijas un lietotne darbotos bez aizķeršanās, to ir nepieciešams atjaunināt.
Kā atjaunināt Tet TV+ lietotni Smart TV?
Pamācību atradīsi šeit. Ja tomēr kaut kas neizdodas, sazinies ar televizora zīmola klientu atbalsta servisu Latvijā:
- Samsung, +371 80007267
- Philips, +371 66163263
- Sony, +371 67046049
- LG, +371 68688998
Kā atjaunināt Tet TV+ lietotni viedtālrunī vai planšetē?
Dodies uz Google Play vai App Store un veic atjaunināšanu tur. Pamācības, kā to izdarīt, pieejamas šeit:
Ko darīt, ja traucējumi rodas datorā?
Ja pārraides skaties www.tet.plus, pārliecinies, ka izmanto Tet TV+ atbalstītu pārlūkprogrammu, piemēram, Google Chrome, Microsoft Edge vai Safari.
Ja izmanto atbalstītu pārlūkprogrammu, atsvaidzini pārlūku:
- Google Chrome vai Microsoft Edge pārlūkā nospied taustiņu kombināciju: [CTRL]+[F5]
- Safari pārlūkā nospied taustiņu kombināciju: [COMMAND] + [SHIFT] + R
Tāpat vērts pārbaudīt, vai pārlūkprogrammai ir uzstādīta jaunākā versija: