Ko darīt, ja parādās paziņojums - Nav signāla?
Ja ekrānā parādās uzraksts Nav signāla, Nav kanālu - veic dekodera restartu.
Ja rādās vienkārši zils ekrāns, tad ir nepieciešams pārbaudīt, vai dekoders ir ieslēgts; pārbaudīt signāla kabeli (HDMI vai SCART) un pārliecināties, ka televizorā ir ieslēgts pareizs video režīms.
- Vecajos televizoros - video režīms tiek pārslēgts ar pogām /.
- Jaunās paaudzes televizoros - video režīms tiek pārslēgts ar pogām / / .
Video režīma pārslēgšanas pogas dažādās TV pultīs |
Kad esi atradis pogu, ar kuru pārslēdz režīmu, tad ir nepieciešams saprast, kurā režīmā darbojās dekoders. To var izdarīt, pārbaudot visus režīmus (dekoderam ir jābūt ieslēgtam) vai pašā televizorā pārbaudot, kurā ligzdā ir ielikts signāla vads un izvēloties pareizo režīmu.
Piemēram, televizoram ir jāizvēlas režīms HDMI 1, jo var redzēt, ka vads ir ielikts 1. HDMI ligzdā |
Ja nevienā režīmā nerāda televīziju, tad pamēģini ielikt SCART vai HDMI vadu citā ligzdā un ieslēgt pareizo režīmu vēlreiz. Ja arī pēc šīm darbībām tas neizdodas, tad droši vien ir bojāts vads un tas ir jānomaina. Vadu var iegādāties Tet veikalā vai jebkurā citā elektropreču veikalā.