Kā pieteikt pakalpojuma ierīkošanu?
Lai pieteiktu pakalpojuma ierīkošanu:
- Pieslēdzies Mans Tet kontam, dodies uz savu profilu un izvēlies sadaļu Mani līgumi.
Vienlaikus informācija par neapstiprinātu līgumu un tā pielikumu būs redzama arī Tavā profilā uzreiz pēc pieslēgšanās portālam Mans Tet. Spiežot uz šī paziņojuma pogas Uzzini vairāk, tiksi novirzīts uz sadaļu Mani līgumi.
- Sadaļā Mani līgumi apskati visus neapstiprinātos līgumus, izlasi tos un, ja piekrīti, apstiprini tos. Detalizētāku informāciju par to, kā apstiprināt līgumu un tā pielikumu, skaties šajā instrukcijā.
[IEVĒRO] Pakalpojuma ierīkošana un meistara vizītes laika izvēle būs pieejam tikai pēc visu neapstiprināto līgumu un to pielikumu apstiprināšanas.
- Tiklīdz visi līgumi būs apstiprināti, tiksi novirzīts uz pakalpojuma ierīkošanas laika izvēli.
- Izvēlies no kalendārā pieejamajiem laikiem sev ērtāko. Ja nepieciešams, laukā Piezīmes pievieno komentāru.
- Pārbaudi tālruņa numuru:
[IEVĒRO] Uz šo tālruņa numuru tiks nosūtīta visa ar pakalpojuma ierīkošanu saistītā informācija, tāpēc norādi tā cilvēka tālruņa numuru, kurš būs mājās pakalpojuma ierīkošanas brīdī.
- Apskati kopsavilkuma informāciju par pakalpojuma ierīkošanas laiku un vietu, kā arī iepazīsties ar biežāk uzdotajiem jautājumiem.
- Pēc kopsavilkuma loga aizvēršanas Tavā Mans Tet konta sākumlapā parādīsies informatīvs paziņojums par plānoto Tet meistara ierašanās laiku.
Ja kādu iemeslu dēļ neizdodas izvēlēties pakalpojuma ierīkošanas laiku, zvani 67000177.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.