Kāda ir strīdu atrisināšanas un pretenziju iesniegšanas kārtība Tet?
Tet izskata abonentu iebildumus, kas saistīti ar tā sniegtajiem pakalpojumiem, un sniedz atbildi 30 dienu laikā no iebilduma saņemšanas dienas. Tet ir tiesīgs iebildumu atstāt bez izskatīšanas, ja iebilduma saturs ir klaji aizskarošs un izaicinošs vai neattiecas uz Tet sniedzamajiem pakalpojumiem.
Abonentiem iebildumus, kas saistīti ar Tet sniegtajiem pakalpojumiem elektronisko sakaru pakalpojumu jomā, iespējams iesniegt:
- Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā.
- Eiropas komisijā - strīdu risināšanas tiešsaistes (SIT) platformā.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.