Kas ir klientu papildu apkalpošana un cik tā maksā?
No 01.03.2016. tiem Tet abonentiem, kuriem viena abonēšanas mēneša laikā ar Tet ir vairāk kā 30 (trīsdesmit) kontakti (zvani uz 67000177, e-pasti uz Tet klientu apkalpošanas e-pastu vai rakstiski iesniegumi), no kuriem tiek sniegta atbilde pēc būtības uz vairāk kā 3 (trīs) nepamatotiem iebildumiem vai jautājumiem, uz kuriem jau iepriekš sniegta atbilde, tiek piemērota maksa Par abonentu papildus apkalpošanu.
Papildus apkalpošanas maksas apmērs
- 15,00 €/mēn. (ar PVN) - ja kopā sasummējot ienākošo zvanu skaitu uz Tet privāto klientu apkalpošanas un bojājumu novēršanas tālruni 67000177, Tet klientu apkalpošanas e-pasti, iesniegumi un nepamatoti iebildumi iepriekšējā kalendārajā mēnesī pārsniedz 30 (trīsdesmit) ienākošos kontaktus no viena abonenta;
- 20,00 €/mēn. (ar PVN) - ja kopā sasummējot ienākošo zvanu skaitu uz Tet privāto klientu apkalpošanas un bojājumu novēršanas tālruni 67000177, Tet klientu apkalpošanas e-pasti, iesniegumi un nepamatoti iebildumi iepriekšējā kalendārajā mēnesī pārsniedz 60 (sešdesmit) ienākošos kontaktus no viena abonenta.
- 15,00 €/mēn. (ar PVN) - ja nepamatotu iebildumu skaits, uz kurām sniegta atbilde vienam abonentam, pārsniedz 3 (trīs).
Papildus apkalpošanas maksas piemērošanas priekšnosacījumi
Pirms papildus apkalpošanas maksas piemērošanas un iekļaušanas rēķinā abonents ne mazāk kā 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš rakstiski tiek brīdinātas par papildus apkalpošanas maksas piemērošanu un tās apmēru.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.