Kas veido telefona abonēšanas maksu?
Ikmēneša abonēšanas maksa ir atkarīga no tava izvēlētā tarifu plāna. Turpretim tarifu plānu izvēlies, atkarībā no zvanu veida un daudzuma, ko plāno veikt no Tet mājas telefona.
Izmantojot jebkuru tarifu plānu no Tet mājas tālruņa bez maksas var piezvanīt uz:
- neatliekamās palīdzības dienestiem (01, 02, 03, 113, 114);
- bezmaksas tālruņiem, kas sākas ar 800xxxxx.
Lai uzzinātu, kādu tarifu plānu lieto, ieskaties sava rēķina detalizācijas blokā - rinda zem konkrētā tālruņa numura. Piemēram, Ekonomiskie tarifi abonēšana.
Savu rēķinu un zvanu skaitu, ilgumu, ērti un ātri vari apskatīties pašapkalpošanās portāla Mans Tet sadaļā Rēķini → Mani rēķini.
Savu abonēto pakalpojumu vari redzēt Mans Tet sadaļā Pakalpojumi → Mani pakalpojumi.
[IEVĒRO] Pakalpojuma abonēšanas maksa tiek piemērota par pilnu kalendāro mēnesi, bet atteikuma gadījumā abonēšanas maksu aprēķina līdz pakalpojuma noņemšanas brīdim. Vai arī izņemt to pozīciju par atteikumu, jo noņemšana tagad ir pēc 30 dienām, neatkarīgi kad ir uzrakstīts iesniegums.