Kā rīkoties, ja rēķins samaksāts, norādot kļūdainu klienta vai rēķina numuru?
Ja veicot rēķina apmaksu kļūdaini norādīji klienta vai rēķina numuru, tad ir jāuzraksta iesniegums par naudas pārlikšanu.
Iesniegumā jānorāda:
- maksājuma rekvizīti;
- jānorāda rēķina numurs un klienta konts, uz kuru jāpārnes samaksātā summa;
- jāpievieno maksājuma dokumenta kopija.
[IEVĒRO] Maksājuma uzdevums tiek uzskatīts par oficiālu dokumentu un ir derīgs gadījumos, kad uz tā ir bankas zīmogs vai ir redzams statuss Izpildīts/Samaksāts. Pārējie statusi, piemēram - Veiksmīgi nosūtīts uz banku, Apstrādāts, Nodots izpildei, utt., kā arī klienta zīmogs uz maksājuma uzdevuma, neliecina, ka maksājums būtu pārskaitīts uz Tet kontu.
[IEVĒRO] Maksājuma summas pārlikšanu var pieprasīt tikai maksātājs vai maksātāja notariāli apstiprinātā pilnvarotā persona.
Iesniegumu un maksājuma dokumentu vari nosūtīt:
- Mans Tet, atsūtot mums ziņu ar pievienotu iesniegumu saziņas formā;
- ieskenētā formātā nosūtot uz e-pasta adresi tet@tet.lv;
- Tet veikalā.
[IEVĒRO] Naudas meklēšana notiek 5 dienu laikā no iesnieguma reģistrēšanas brīža, pēc veiktām darbībām ar tevi sazināsies. Sūtot maksājuma uzdevumu obligāti norādi savu telefona numuru vai /un e-pastu saziņai.