Ko darīt, ja pēc jaunas paroles pieprasīšanas to vēl neesmu saņēmis e-pastā?
Ja dažu minūšu laikā pēc paroles atjaunošanas saites pieprasīšanas vēl neesi to saņēmis, tad:
- Pārbaudi savas e-pasta kastītes mēstuļu (SPAM) sadaļu. Iespējams, neesi saņēmis vēstuli no Mans Tet, jo e-pasts to uzskatīja par nevēlamu / nevajadzīgu sūtījumu.
Surogātpasta sadaļa Inbox.lv | Surogātpasta sadaļa Gmail.com |
- Ja sūtījuma nav arī mēstuļu (SPAM) sadaļā, tad dodies vēlreiz uz Mans Tet, nospied Aizmirsu paroli un ievadi nepieciešamo informāciju. Jaunā paroles atjaunošanas saite tiks atkārtoti nosūtīta uz tavu e-pastu.
[IEVĒRO] Kontaktpersonas e-pasts un Mans Tet lietotāja e-pasts nav viens un tas pats.
- Mans Tet e-pasts ir tas e-pasts ar kuru tu pieslēdzies portālam un uz kuru tu saņem paziņojumus par rēķina summu, atgādinājumus, piemēram, par neapstiprinātiem līgumiem un to pielikumiem. Šo e-pastu vari izmantot, lai atjaunotu savu Mans Tet paroli (vari redzēt un mainīt sadaļā Mani dati).
- Kontaktpersonas e-pasts ir tas e-pasts uz kuru tu saņem svarīgu informāciju no Tet, piemēram, par plānotajām izmaiņām pakalpojuma darbībā vai aktuālākos Tet pakalpojumu un tehnikas piedāvājumus, iespēju piedalīties konkursos, TV satura aktualitātes utml. (vari redzēt un mainīt sadaļā Mani dati → Kontaktpersonas).
Lai izvairītos no pārpratumiem un neskaidrībām un tev būtu vieglāk atcerēties - Tet iesaka abos gadījumos izmantot vienu e-pasta adresi.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.