Kas man ir jādara, ja esmu nomainījis savu personas kodu?
[IEVĒRO] Balstoties uz grozījumiem Iedzīvotāju reģistra likumā, sākot no 2017. gada 1. jūlija, personai ir tiesības vienu reizi personīgi mainīt savu personas kodu, ja pirms tam bija piešķirts personas kods, kas satur dzimšanas datumu.
Ja tu esi nomainījis savu personas kodu, tad lūgums 5 darba dienu laikā sazināties ar mums un paziņot savu jauno personas kodu, lai arī turpmāk varam kvalitatīvi nodrošināt tev savus pakalpojumus, kā arī nerastos problēmas ar autentificēšanos Mans Tet izmantojot internetbanku.
Paziņot par personas koda nomaiņu tu vari sekojošos veidos:
- Mans Tet savā profilā sadaļā Mani dati;
- zvanot uz 67000177.
Personas koda nomaiņa pašapkalpošanās portālā Mans Tet
- Ienāc Mans Tet un autorizācijas blokā spied pogu Pieslēgties.
- Tālāk ievadi savus Mans Tet datus un spied pogu Ienākt:
- Laukā E-pasts vai lietotājvārds ievadi Mans Tet e-pasta adresi ar kuru esi piereģistrēts Mans Tet portālā un uz kuru saņem paziņojumus par sagatavoto rēķinu vai arī lietotājvārdu, kas tika nosūtīts uz tavu e-pasta adresi;
- Laukā Prole ievadi paroli. [IEVĒRO] Ja piecas reizes pēc kārtas nepareizi ievadīsi paroli, tavs Mans Tet konts tiks nobloķēts uz 2 stundām.
- Atver savu profilu un izvēlies sadaļu Mani dati.
- Lai nomainītu savu esošo personas kodu, spied pogu Mainīt personas kodu.
- Laukā Iepriekšējais personas kods ieraksti šī brīža savu personas kodu, bet laukā Jaunais personas kods – jaunu personas kodu. Tālāk spied pogu Apstiprināt.
-
Saglabā veiktās izmaiņas.
[IEVĒRO] Izmaiņas tiks veiktas 2 darba dienu laikā un nepieciešamības gadījumā ar tevi sazināsies operators.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.