Kas notiek ar Bezprocentu nomaksu, ja klients lauž līgumu ar Tet vai pakalpojumi tiek noņemti parāda dēļ?
Ja esi izlēmis atteikties no Tet pakalpojuma, kuru lieto vai pakalpojumi ir noņemti parāda dēļ, tiek izrakstīts Tet rēķins par atlikušo pakalpojuma abonēšanas maksu ar kopējo neapmaksāto gala summu par Bezprocentu nomaksu. Rēķinu var apskatīt pašapkalpošanās vidē Mans Tet sadaļā Mani rēķini.
Bezprocentu nomaksas līguma atjaunošana šajos gadījumos nav iespējama.
[IEVĒRO] Ja nomaksas darījums ir noslēgts pēc 2023.gada augusta, atlikušajai nomaksas vērtībai ar atteikšanos no Tet pakalpojuma nav ietekmes – nomaksas saistības turpinās saskaņā ar noslēgto līgumu.
Ja neesi saņēmis maksājumu grafiku vai rodas jautājumi par nomaksas atlikušo vērtību, droši sazinies ar Incredit:
Zvanu centra tālrunis 67199100
Darba dienās: 9:00 - 18:00. S. Sv. – brīvs
Vairāk informācijas šeit