Kā var apturēt pakalpojumu uz laiku?
Ja nepieciešams apturēt pakalpojumu uz laiku, dodies uz Mans Tet pašapkalpošanās vidi, autentificējies un atver sadaļu Mani pakalpojumi.
Atverot sadaļu, izvēlies abonēto pakalpojumu un spied pogu "Veikt izmaiņas".
Izvēlies iespēju "Apturēt pakalpojumu uz laiku"
Ja esi autorizējies ar lietotājvārdu un paroli, tad būs nepieciešams autentificēties ar internetbanku vai E-parakstu, spiežot pogu "Autentificēties".
Pēc autentificēšanās iepazīsties ar pamata informāciju par pakalpojuma apturēšanu uz laiku un norādi laika intervālu, uz kuru vēlies apturēt pakalpojumu.
Izvēloties laika periodu pakalpojuma apturēšanai, ir jāņem vērā:
- pakalpojuma apturēšanas sākuma datums nedrīkst būt vēlāk kā pēc 45 dienām, skaitot no pieteikuma iesniegšanas dienas;
- norādītais periods nevar būt īsāks par 30 dienām;
- norādītais periods nevar būt garāks par 90 dienām.
Kad esi izvēlējies pakalpojuma apturēšanas datumu, redzēsi kopsavilkumu, kurā varēsi pārskatīt visu informāciju par veiktajām izmaiņām un pabeigt pieteikuma noformēšanu, spiežot pogu “Apstiprināt”.
[IEVĒRO]
- Ja tev ir neapmaksāti rēķini par Tet pakalpojumiem, - pakalpojums tiks apturēts uz tevis izvēlēto laiku, bet tas var tikt atslēgts pavisam, ja savlaicīgi neveiksi rēķinu apmaksu.
- Mainīt iepriekš izvēlēto apturēšanas laika periodu vai atjaunot pakalpojumu pirms norādītā termiņa beigām Mans Tet nav iespējams, tādēļ sazinies ar zvanu centru pa tālruni 67000177 vai aizpildi Mans Tet saziņas formu.