Axigen WebAdmin - vēstuļu filtra izveidošana
Administrācijas rīkā ir iespējams veidot e-pastu filtrācijas noteikumus gan atsevišķām e-pasta kastītēm, gan arī domēna līmenī (attieksies uz visiem e-pastiem, kas adresēti konkrētajam domēnam).
- Administrācijas paneļa galvenajā logā izvēlies Manage Accounts un tad nepieciešamo domēnu. Parasti būs pieejams tikai viens domēns (piemērā ltcm7.lv).
- Kontu saraksta labajā pusē izvēlies interesējošo e-pasta kastīti un spied pogu Edit.
- Izvēlies sadaļu Message Filters → User Filters.
[IEVĒRO] Šie filtri lietotājam ir pieejami un labojami arī autorizējoties kontā caur Webmail mail.online.lv.
- Nospied pogu Add message rule.
- Tālāk sadaļā General Settings pēc savas izvēles laukā Message rule name norādi filtra nosaukumu. Pie Enable this incoming rule ieliec ķeksīti, ja vēlies, lai pēc filtra izveides tas uzreiz būtu aktīvs.
- Tālāk sadaļā Matches izvēlies nosacījumu pēc kura tiks atlasītās vēstules. Piemērā tiek atlasītas vēstules, kuru temata (Subject) laukā atradīsies (Contains) vārdu salikums [Possible SPAM]. Vēl filtrēt var pēc adresāta (To), vēstules kopijas lauka (CC), vēstules sūtītāja lauka (From), izmēra (Size) un citiem parametriem.
- Tālāk sadaļā Actions izvēlamies darbību, kura tiks veikta, ja izpildās iepriekšminētie filtra nosacījumi. Piemēram, vēstules tiek pārvietotas uz mapi ar nosaukumu Spam.
- Tālāk saglabājām izveidoto filtru nospiežot pogu SAVE CONFIGURATION.
- Izveidotais filtrs būs galvenā logā Message Filters → User Filters. Tāpat šeit var deaktivizēt (disable), aktivizēt (enable), dzēst (delete) un labot (edit) izveidotos filtrus.
[IEVĒRO] Pirmie 5 šajā sarakstā redzamie ir sistēmas filtri, ar kuriem nav nepieciešams veikt darbības.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.