Ko darīt, ja automātiski nenolasās elektrības skaitītāja rādījumi?
Biežākajos gadījumos dati īslaicīgi nav pieejami, jo Sadales tīklā notiek programmatūras atjaunošanas darbi (parasti tās ir 3-5 dienas laikā no mēneša 10. līdz 20. datumam). Šādā gadījumā uztraukumam nav pamata – pēc atjaunošanas darbiem rādījumi tiks ielādēti automātiski un Tev nekas nav jādara.
Ja pašapkalpošanās portālā Mans Tet savus rādījumu datus neredzi, taču Sadales tīkla portālā e-st.lv tie ir redzami, aicinām sazināties ar mums, rakstot tet@tet.lv vai zvanot 67000177.
Taču, ja dati nav redzami arī Sadales tīkla portālā, aicinām uzreiz sazināties e-st.lv vai zvanīt 8403 un pieteikt problēmu.
Biežākos iemeslus, kādēļ dati nav pieejami, meklē šeit.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies par vērtējumu!
Tavs vērtējums ir nosūtīts!
Ja sniegtā atbilde tev nepalīdzēja vai esi pamanījis nepilnības, tad raksti mums vai arī palīdzi uzlabot atbildi, atstājot komentāru, kas tieši nebija pareizi.